6/26/07

Uptrend.Cari duit,Buat Duit.Kumpul Duit.

Senang cerita Mana nak cari duit,Mana nak buat duit,Macam mana nak dapatkan duit,cara mudah dapatkan duit,berapa banyak duit yang anda boleh kumpul.Apakah peluang yang anda ada untuk mengumpul kekayaan dan menjadi jutawan paling tidak tambah pendapatan ,buat pendapatan melalui hobi baru yang menguntungkan iaitu UPTREND.Saya sudah lakukan dan merasai keseronokan serta dapat menjana pendapatan lumayan yang menyamai pendapatan bulanan yang saya dapat melalui pekerjaan tetap saya. Hobi baru saya yang mendatangkan wang,duit,kereta baru,HP baru,Lap top baru dan macam-macam lagi yang baru…..Isteri saja yang lama…

JOM TENGOK VIDEO NI DULU.SILA CLICK



Inilah cara memancing zaman moden. Cuba klik dan tengok betapa hebatnya umpan pancing.Dengan banner ini saya dah buat beribu dah. Dalam masa 5 bulan dah hampir 100 orang sertai saya menjalankan apa yang saya buat.....UPTREND....Buat duit,cari duit,kumpul duit....online dan offline.Cara bebas.Yang penting Masyuk.....cara halal.







Kenapa Saya lakukan?? Kerana saya tahu plan ini memang boleh berjaya.Hanya perlukan perancangan,strategy dan mencari bakat yang terpendam yang perlu dicungkil. Saya pasti akan berjaya mencari mereka yang berbakat seperti saya.Hanya perlukan kesabaran. Merangkak pun saya teruskan jua kerana Pulangan atau ganjarannya amat lumayan.
Percayalah…..Cubalah….Jika anda berani dan anda inginkan kelainan serta mudah….Semudah A,B dan C….tapi perlu sabar.Cabarannya memang hebat.Umpama seorang pengail yang ingin mengail ikan yang banyak dan besar dilautan yang terbentang luas.

Saya berubah.Dari mempunyai hobi mengisi masa lapang yang tidak mendatangkan apa-apa hasil kepada satu hobi yang lumayan.Kalau dulu pergi memancing sekadar untuk kepuasan diri tapi duit habis dan dapat ikan tak seberapa.Sekarang boleh buat duit 3 ke 4 ribu sebulan .Kadang-kadang tu buat Rm 600-00 sehari berturut turut sampai 3 ke empat hari.Ini barulah dikatakan buat duit,betul-betul cari duit cara mudah,tempat nak kumpul duit.

Bukan nak mengata.Kalau yang lain tu dah penat dah.Modal banyak keluar.Tiap2 bulan nak keluar modal maintainlah, Nak ambil barang kena keluar modal,Kadang-kadang tu stokis kehabisan stok atau stokis tak ada duit nak beli stok.Kita melopong barang tak ada.Customer lari. Uptrend merubah segalanya.Macam saya dah jumpa satu lubuk.Bukan lubuk ikan ,tetapi ianya lubuk duit.Kolam duit,tempat buat duit,tempat cari duit.Yang paling penting adalah mudah,murah,tak perlu banyak masa,lumayan dan halal serta diluluskan oleh kerajaan.