6/18/07

4D – Duduk diam dapat duit. (Cara mudah)

Ramai antara kita yang berangan untuk duduk diam dapat duit .Ini lah sebenarnya punca kenapa ramai yang terjerumus ke kancah pelaburan internet dan ramai yang terkena.Puncanya adalah kerana Percaya kepada janji-janji manis pengusaha pelaburan tersebut.

Dalam Uptrend, 4d atau DUDUK DIAM DAPAT DUIT memang nyata dan terbukti boleh.Sebabnya adalah kerana Pelan Pemasaran Uptrend yang mudah, ringkas dan berkesan.
A) Jadi Ahli.
B) Beli package Produk
C) Perkenalkan sekurang-kurangnya 2 orang.

Untuk mula buat duit Perlu perkenalkan sekurang-kurangnya 2 orang. Caranya mudah.Bukan setakat 2 akan tetapi 20 orang pun boleh.Selepas itu setiap yang kita perkenalkan perlu ikut langkah yang sama.

Cara Pertama.(Offline)
Uptrend mempunyai banyak bisnes center persendirian leader-leader uptrend.Kenal pasti bisnes center yang berhampiran dengan tempat tinggal anda. Dapatkan Jadual masa mereka melakukan penerangan.Selalunya pada pukul 9.00 malam setiap hari ataupun anda boleh terus ke Ibu Pejabat di PJ yang sememangnya penerangan perniagaan dijalankan secara percuma setiap hari.

Disinilah cara yang paling mudah untuk memulakan pendapatan walaupun anda tidak pandai buat penerangan, tidak pandai bercakap dan penerangan anda tak menarik.

Caranya adalah dengan mengajak kawan-kawan (Cakap peluang buat duit mudah) ke bisnes center yang anda kenal pasti.
Pastikan mereka duduk didalam sesi penerangan kemudian anda duduk diam tanpa perlu buat apa-apa.
Apabila selesai sesi penerangan lebih kurang 45 minit. Anda hanya perlu Tanya samaada mereka berminat untuk turut serta.Jika berminat , Hulurkan Borang pendaftaran dan buat pendaftaran .Maka anda akan menerima bayaran bonus keesokan harinya.

Cara Kedua.

Apabila anda menyertai Uptrend sudah pasti mempunyai Upline dan Upline anda sudah pasti mempunyai upline –upline yang boleh digelar super leader sebab mereka ni dan ada beratus malahan beribu downline. Kenali mereka, rapat dengan mereka,himpit mereka.Disinilah kegunaan mereka.
Sekali lagi ,Anda hanya perlu bawa kawan-kawan anda kepada mereka dan let them do the talking. Anda hanya duduk diam disebelah kawan anda.
Super leader ni selalunya sudah buat banyak duit dan amat berpengalaman.Sudah tentu penerangan yang mereka buat menarik dan berkesan.Sudah tentu dapat close deal.
Maka anda yang akan mendapat duit.

Cara Ketiga.
Apabila anda berjaya memperkenalkan minima 2 orang dengan cara diatas.(Kalau dapat 20 orang lagi bagus).Tugas anda menjadi lagi mudah.Anda hanya perlu mengajar mereka cara DUDUK DIAM BUAT DUIT @ 4D dan selepas itu mereka memulakan dan anda akan merasai nikmat sebenar DUDUK DIAM BUAT DUIT.Kali ini betul-betul duduk diam kerana yang bawa kawan-kawan itu adalah mereka bukannya anda.



Cara Keempat Online.

Sila klik sampai habis dan anda akan saya hubungi.Anda pasti hairan dari mana saya dapat no tel anda.Email add anda.Program ini yang uruskan dan disamping itu menerangkan tentang perniagaan.